luni, 12 februarie 2018

Tartă cu dovlecei zucchinii


Tarta cu dovlecei zucchinii este atât de bună încât 
o poţi mânca la micul dejun lângă cana cu lapte, 
la prânz ca antreu sau  spre seară ca o mică gustare. 


Avem nevoie de : 600 g. dovlecei zucchinii,  200 g. morcovi,
200 g. brânză telemea sau caşcaval, 6 ouă, 140 ml. ulei,
 150 g. făină, 1 ceapă mică, puţin piper, 1 linguriţă rasă turmeric,
5 g. praf de copt, 1-2 linguriţe de sare (după gust). 


Brânza şi  legumele se rad pe răzătoarea cu găuri mari
şi se adaugă sare şi piper. 


Ouăle se mixează până fac spumă, se adaugă uleiul treptat şi mixăm în continuare.
Se cerne făina cu praful de copt şi se adaugă în spuma de ouă 
apoi o linguriţă rasă de turmeric şi se amestecă bine.


Turnăm amestecul de ouă peste legumele rase, amestecăm bine 
şi turnăm compoziţia obţinută într-o tavă tapetată cu hârtie de copt.


Se nivelează amestecul din tavă şi se dă la cuptorul încins dinainte
 la 180 de grade pentru 30 de minute.


Gata coaptă !





13 comentarii:

  1. Deja sunt fan. Este stilul de reteta si ingrediente pe gustul meu!
    Mai ales ca pui si turmeric! Recunosc ca as manca-o alaturi de cafeaua de dimineata, in primul rand!
    Multumesc mult, Geta, pentru idee! O saptamana excelenta iti doresc cu mare drag! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu plăcere, Suzana ! E chiar foarte bună şi la cafea. Eu o manânc la orice oră din zi, asa de mult îmi place. O săptamână frumoasă şi tie !

      Ștergere
  2. am toate ingredientele asa ca o fac si eu.
    Doar ca reduc uleiul (140ml = peste 1 mie de calorii...)

    Interbare: unde pui ceapa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-o să mănânci singură toată tava odată ca să zici că ai înghiţit peste 1 mie de calorii.
      Ceapa o pui rasă în vasul cu legume ! Succes şi poftă bună !

      Ștergere
    2. Tu nu, dar eu sunt in stare sa mananc toata tava singura :))

      Ștergere
  3. si eu o fac negresit poate chiar azi. Arata super fain! Un uichend minunat Geta, draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc, Corina! Succes la preparat tarta şi un uichend minunat şi ţie !

      Ștergere
  4. Am mai trecut pe aici sa mai gust un pic! 😅
    O primavara minunata, draga Geta, cu bucurii, sanatate si multe idei noi! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bine ai facut Suzana ! O primavara frumoasa si tie ! Te sarut cu drag !

      Ștergere
  5. Ce bine arata tarta ! sunt sigura ca e delicioasa... seamana cu placinta kourkouto :
    http://lacuisinedesimona.blogspot.lu/2015/02/placinta-greceasca-cu-zucchini-kourkouto.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut, Simona ! Trec acum pe la tine sa vad placinta kourkouto. O primavara frumoasa sa ai !

      Ștergere
  6. am uitat praful de copt. Dar si asa e buna buna !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...