luni, 12 ianuarie 2015

Calendar de bucătărie


După un model de calendar pe care l-am văzut  
în supermarket am încercat să fac şi eu unul 
cu specificaţia că al meu are trecută şi
 denumirea populară pentru fiecare lună. 



Am lucrat calendarul în programul Acad unde, pe un format A4 am încadrat 12 pătrate corespunzătoare celor 12 luni ale anului. Am scos la imprimantă mai multe exemplare. Dintr-un carton am tăiat un dreptunghi  şi dintr-o revistă veche 
am decupat o imagine cu specific culinar.  


Am lipit cu aracet imaginea culinară în prima jumătate a cartonului iar în partea de jos am lipit doar pe o porţiune de 5 mm.  unul peste altul pătratele cu lunile anului pe care le-am tăiat din foaia imprimată. Deasupra am aplicat o linie albastră din hîrtie glasată autocolantă. 


Pe spatele calendarului se poate lipi o bucată 
de foaie magnetică dar nu e neapărat necesar.
Cu magnetul aplicat pe spatele cartonului 
calendarul din supermarket costa 5 lei.


Eu am fixat calendarul pe frigider cu  magneţi suvenir 
aşa cum vedeţi în fotografiile de mai jos. 






2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...