luni, 7 iulie 2014

Musaca cu dovlecei şi roşii


Musacaua cu dovlecei şi roşii servită cu iaurt 
e deliciul verii la noi în casă !


500 g carne tocată amestec pui şi porc, 2 cepe potrivit de mari,  
4 dovlecei, 4 roşii, 5 ouă, 3 linguri ulei, o ceşcuţă de apă,
 cimbru , mărar verde şi sare.

Am pus carnea cu ceapa tocată la călit cu ulei şi  apă. 


Am curăţat dovleceii de coajă, i-am tăiat felii 
apoi i-am fript pe ambele părţi în cratiţa  zepter.


După ce s-a răcit carnea călită am adăugat 3 ouă, 
cimbru, mărar, sare şi am amestecat-o bine.


În cratiţa zepter  am pus un strat de dovlecei fripţi 
şi un strat de roşii tăiate felii.


Apoi am adăugat toată carnea.


Peste stratul de carne am pus încă un strat de roşii si unul de dovlecei.
Am  pus capacul şi am fiert la foc mic spre potrivit 
pe ochiul de la aragaz 30-40 minute.   


Cu 10 minute înainte de a fii gata am bătut 2 ouă 
şi le-am turnat deasupra. 


E delicioasă !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...