miercuri, 4 iunie 2014

Dovlecei fripţi cu ouă şi roşii


Îmi plac  mult de tot dovleceii şi roşiile şi încerc 
să le consum cât mai des.


Pentru două persoane la micul dejun prepar ceva simplu 
şi gustos dintr-un dovlecel, o roşie moţată , trei fire de ceapă verde, 
două ouă, sare după gust. 
Dacă vreţi şi voi să faceţi nu vă trebuie neapărat roşie moţată
şi, în loc de ouă de găină puteţi să puneţi mai multe ouă de prepeliţă 
şi mâncaţi la orice oră din zi doriţi. 


Am uns cu puţin ulei o tigaie de ceramică şi am pus 
la fript la foc potrivit dovlecelul tăiat în trei părţi. 
Am acoperit cu capac şi am lăsat cam 3-4 minute.


Am întors feliile de dovlecel, am adăugat roşia tăiată cubuleţe.


Am bătut ouăle cu ceapa tăiată mărunt, sare şi o lingură de apă rece.


Şi am turnat compoziţia peste dovlecei şi roşii. 
Am lăsat la copt acoperit cu capac pînă ce ouăle s-au închegat bine. 


Am transferat pe farfurie şi am pus ca decor vîrful roşiei moţate.


E delicioasă !


Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...