luni, 5 mai 2014

Pui cu mere şi portocale

Acest fel de mîncare se prepară foarte uşor şi repede, 
nu cade greu  la stomac şi e tare gustos !

Am folosit un piept mic de pui şi o pulpă, două cepe, trei mere, o cutie cu pulpă de roşii, sucul de la două portocale, cîteva boabe de piper, 
o lingură miere de albine, sare după gust.


Am fript carnea de pui în cratiţa mea zepter 
cîte două minute pe fiecare parte.

  
Peste carne am pus merele tăiate felii şi ceapa tăiată bucăti mari.

   
Apoi am pus cîteva boabe de piper şi pulpa de roşii. 


Am stropit generos cu suc proaspăt de portocală.


Am pus şi mierea de albine - a mea este zaharisită.


Am sărat după gust şi am amestecat uşor să nu se rupă feliile de măr, 
am pus capacul si am lăsat la foc foarte mic 25 de minute. Atît ! 

  
Carne, pulpă de roşii cu fructe şi miere,
 un fel de mîncare delicios.


Poftă bună !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...