duminică, 11 mai 2014

Cartofi dulci cu pui

Am tot văzut prin supermarket cartofi dulci la 12 lei Kg. şi mă tot întrebam de ce sunt aşa scumpi,  mie îmi plac foarte mult cartofii, am în permanenţă  în casă şi-i cumpăr  cu 2-3 lei Kg.  
Ieri, când am fost la cumpărături n-am mai rezistat, voiam neapărat să-i gust pe cei dulci, 
am luat 4 bucăţi şi m-a costat 18 lei.


Am curăţat 2 cartofi, i-am tăiat cuburi şi i-am pus în vasul zepter să-i fierb la abur. 
În zece minute au fost gata.


Am pus câteva bucăţele de unt pe cartofi, o bucată de friptură de pui, 
şi salată de varză albă asezonată cu ulei de măsline şi zeamă de lămâie.
Sunt foarte dulci, seamănă la gust cu dovleacul plăcintar.


Cartofii dulci conţin vitaminele C şi B6,  antioxidanţi, 
carbohidraţi complecşi  
 fibre dietetice, fier, potasiu, mangan, cupru.
Cartofi dulci = sănătate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...