duminică, 18 decembrie 2011

Macrou la grătar

Macroul, acest peşte foarte bogat  în acizi graşi omega 3 îmi place să-l prepar la gratar. Îl eviscerez când nu este dezgheţat complet, îl spăl bine şi-l pun la frigider să se dezghete complet apoi îl şterg cu  şervete de hârtie şi-l pun pe gratarul încins. Dacă am găsit  icre şi lapţi când 
l-am eviscerat  le pun tot pe grătar. Când e gata fript pe ambele părţi aranjez totul pe platou pe un pat de salată verde. Se serveşte cu pâine sau mămăliguţă, cu mujdei de usturoi sau zeamă de lămâie.


Macroul e foarte bun, ne oferă o masă gustoasă, săţioasă şi sănătoasă.


2 comentarii:

  1. Auu, Getaaa, mi-au curs balele pe tastatura! Ma duc sa cotrobai prin congelator, trebuie ca am pe-acolo o coada de peste!:)
    Pofta mare la voi si o duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim Alexandra, eu fac aproape saptaminal macrou la gratar. O duminica frumoasa si voua.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...