vineri, 23 decembrie 2011

Aranjament de iarnă


 Sărbatori fericite tuturor !







8 comentarii:

  1. Sarbatori fericite si tie si iti doresc numai bine si multa sanatate!!
    te pup si te imbratisez si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumosssss! Sarbatori fericite draga Geta! Pline de bucurii si voie buna alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumos,frumos!Sa te bucuri de ceea ce ai !CRACIUN FERICIT SI MAGIC!

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga doamna, Craciun fericit iti doresc si sanatate.

    Incerc sa imi dau seama ce-i chestia aia roz de pe crengutele de brad.asa pufoasa parca.
    ma lamuresti?

    Si, ma primesti cu colinda?

    RăspundețiȘtergere
  5. @Sakura, multumesc de urare, si eu iti doresc sanatate si Craciun fericit!
    "Chestia aia roz de pe crengutele de brad" este un buchetel de imortele inconjurat de crengute de brad.
    Da, te primesc cu colinda !

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarbatori fericite si tie Geta alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat poate fi de frumos aranjamentul!!!! Mi-e un dor de portocale:)

    rux

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga, Rux, imi place sa realizez aranjamente cu diverse ocazii si ma bucur ca ti-a placut cum l-am realizat ! Toata iarna maninc portocale, e anotimpul in care portocalele sunt foarte dulci.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...