luni, 4 octombrie 2010

Leapsa intre sapunarese

Am primit o leapsa de la Lore care are un blog foarte frumos  si care este foarte curioasa cum m-am hotarit sa ma apuc de facut sapun.
Primul meu sapun a fost pentru spalat rufe si l-am facut cu multi ani in urma  din grasimi adunate/folosite in apartament  la bloc, la cald, adica la foc pe aragaz  !
N-am poze cu el caci nu mi-a trecut niciodata prin gind sa-mi fotografiez sapunul desi aveam aparat de fotografiat.
Am ajuns sa fac sapun din asta  la rece, pretios, gratie Rebecai pe blogul careia citit pentru prima oara un tutorial cu ingrediente 100% naturale.

3 comentarii:

  1. crezi ca ai putea explica metoda la cald pe forum?
    Multumesc de preluare draga mea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa placere Lore, am scris reteta pe forum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Te invit sa ridici un premiu, oferit cu mare drag, e pe blog la mine
    http://alinavsavin.blogspot.com/2010/10/premiu-virtual.html
    Felicitari pentru ce ai reusit sa faci pana acum si eu una ma bucur foarte mult ca le expui aici pe blog si le ne impartasesti si noua. Pupici si spor in continuare in tot.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...